A SEO egyik fő területe a On-page SEO, ami nem más, mint a tartalmi keresőoptimalizálás. Itt az első és a legfontosabb lépés a kulcsszó kutatás, amelyhez segítséget nyújt a Google Trends és a Google Ads.
A Google Trends-nek számos előnyei vannak, mint például: ingyenesen használható, még regisztrálni sem kell hozzá. Visszamenőleg 2004-ig lehet látni az adatokat. Nagyszerűen el lehet kapni a tendenciákat, az elsők között lehetsz, aki megír egy blog cikket az adott témában.
Ejtsünk pár szót a Google Ads kulcs-szótervezőről is.
A Google Ads-hoz regisztráció szükséges. A pontos keresési mennyiségeket csak akkor láthatod, ha a Google Ads hirdetési fiókban folyamatosan futnak a hirdetések, van kitöltés. A fizetős SEO eszközök általában saját kulcsszó-adatbázissal dolgoznak.
Amit érdemes megtekinteni: Ahrefs. Érdemes más weboldalak URL címét megadni, ugyanis betekintést nyersz, hogy az adott oldal milyen kulcsszavakra helyezi a hangot.
Reméljük ezzel a pár gondolattal közelebb juttattunk ahhoz, hogy sikeres legyen a keresőoptimalizálásod a weboldaladon.