Azok, akik online marketinggel foglalkoznak, biztosan találkoztak már a konverzió kifejezéssel.
A konverziót a legegyszerűbben úgy lehetne megfogalmazni, hogy ez az a pont, amikor a marketing üzenet
címzettje elvégez egy cselekvést. Akkor beszélünk konverzióról, ha a felhasználó végrehajt valamilyen,
a vállalkozás számára értékesként meghatározott műveletet.
A konverziónak több típusa is van, mint például:

  • Hírlevél feliratkozás
  • Termékvásárlás
  • Videó megtekintés
  • Hirdetésre való kattintás
  • Űrlapkitöltés, regisztráció

Figyeljünk oda, hogy ne álljon semmi a konverzió útjába!
Ha túl lassan tölt be az oldal, akkor nagy a valószínűsége, hogy a felhasználót elveszítjük.
Fontos, hogy weboldalunk átlátható legyen. Ha túl sok lépés vezeti a felhasználót az általunk kívánt
művelethez, akkor szintén belebotlunk abba a hibába, hogy alanyunkat elveszíthetjük.

A konverziót sokféleképpen tudjuk mérni, attól függően, hogy milyen platformokat használunk.
A legkézenfekvőbb megoldás a Google Analytics, amely még ingyenes is.
Éljünk ezzel a lehetőséggel, és tegyünk érte, hogy a legegyszerűbb módon juttassuk el a weboldalunk
látogatóit a kívánt művelethez!